Haita de la Deva…

prima saptamana de vacanta e aproape gata. acum m-am intors de la Deva. a fost o super experienta. m-am simtit, pe bune ca in filmele in care o haita adopta un copil sau un pui de pe alta ramura a regnului. un grup de baieti cu sclipire in privire, enduristi, aparent cu vieti normale si foarte diferite intre ele…dar pe care daca ii asculti, te umpli de bine si din cand in cand exclami cate un OAU.

am facut niste trasee superbe. am vazut cetatile dacice. m-am prins ca nu suntem mai saraci nici ca egiptenii nici ca grecii, doar mai lenesi si mai prosti.

am trait ceva ce nu am mai intalnit in tara, desi pot spune ca am batut ceva dealurile si muntii… din cand in cand, ca sa ne continuam traseul, intram serios pe terenul taranilor, uneori trecand de doua trei garduri. cand ajungeam in inima gradinii, la doi pasi de  casa, omul iesea sa ne dea buna ziua. nu cu sapa. nu cu coasa. ci cu un zambet larg. m-au hranit oameni care nu ma cunosc si care nu au nici curent nici televizor. am stat de povesti, am ras, m-am incarcat.

in rest…kilometri de traseu, daruit de Dumnezeu, de parca atunci cand a facut muntii respectivi, s-a gandit chiar la noi. motorul e aproape intreg, eu intreg(cu obisnuitele bataturi si zgarieturi), sufletul zambeste. vacanta a inceput bine…

p.s. abia astept sa ajung la evenimentul de maine de la mamaia, sa vad in cate feluri ma pot intreba niste bambuiste de unde am juliturile si vanataia de sub brat. sa vedeti in cate feluri m-am pregatit sa le raspund…asa…de conversatie…

Afisari: 8041 | Publicat la: 31.07.2009 08:24 in: 61 comentarii »

61 Responses to “Haita de la Deva…”

1. Ma bucur ca ai fost pe la noi (eu sunt din Deva)si ti-a placut.Avem locuri minunate si nu doar aici ci in toata tara.Avem de luptat cu noi (omul din oglinda)de aici trebuie sa inceapa totul. In teorie e usor. Mult mai greu in practica. Si eu sunt in vacanta si eu am ramas fara,ca si tine. Daca ne uitam inainte o sa iesim din aceasta gaura neagra.Timpul le netezeste pe toate si te asigur ca nu sunt povesti.Eu am trecut peste o tragedie mult mai mare decat asta.In Arges ai fost? Cate gasesti si acolo nu-ti poti inchipui. Avem chiar si manastiri ca cele de la Meteora din Grecia, dar cine stie de ele? Sunt mai simple si mai frumoase. Pe o piatra de mormant din fata manastirii Namaesti (comuna Valea Mare Pravat,jud. Arges) scrie ceva cam asa “Aici la adapost de toate furtunile lumii se odihneste…” si chiar e un loc la adapost de furtunile lumii. Peste drum e o minunata casa memoriala George Toparceanu, care a ramas prin acele locuri pentru o femeie frumoasa. Intrati si o sa auziti o poveste de dragoste superba. Mai este si manastirea Colti,manastirea Negru Voda.Si multe altele. Ma scuzi ca am deviat de la subiect. Mihaela era departe de lumea ta si cand era cu tine. Era doar o iluzie. dar a fost frumos, nu? Oricum esti mult prea tanar, mult prea inteligent ca sa nu-ti dai seama ca pentru tine vor veni vremuri bune, persoane care te vor iubi si care vor sta cu tine indiferent de ce se va intampla. Fituicile acelea e bine sa le ignori, nu merita nici cel putin sa le mai dai replica. La faci doar publicitate negativa care pentru ignoranti e la fel de buna, poate chiar mai buna decat publicitatea pozitiva. Te plictisesc. bafta la concurs.vacanta frumoasa.

2. Daca ai stii povestea mea ai zambi,a ta este nimic…dar ai timp sa ma ajungi din urma!Ne asemanam….zambesc cand te vad dar inima imi plange!Curaj ,nu te poti impotrivi ,karma fiecaruia…

3. Dragi prieteni, MIHAELA ne ofera azi un balsam pentru sufletele noastre, dar si pentru INIMA CELUI DRAG.
    Va recomand sa cititi “Azi e maine” din Jurnalul National(7 august)
    LA MULTI ANI MIHAELA!(supararea declansata de articolul tau din 27 iulie a fost uitata azi).
    DANI, “i te-ai lipit de suflet ca marca de scrisoare”. Dupa ce am citit azi e o certitudine.
    E vineri si asteptam raspunsul tau virtual la articolul Mihaelei. Te rog scrie.

4. dani, frate, esti bengheleu bengheleilor…esti tare. iar presa… f..a dracu maica lor legata de-un prun. sanatate multa la aman2. hai la bihor.

5. sa nu va schimbati…sa ramaneti voi indiferent de toate mizeriile de care va loviti zilnic.sunteti oameni NORMALI si asta va da dreptul sa va aparati asa cum stiti voi mai bine.va salut

6. Mai nebunell.. lipsesti… si cam mult! 🙁 Sper sa scrii curand…

7. Diminetile sunt monotone fara tine si Razvan,imi savuram cafeaua alaturi de voi si-mi incepeam ziua cu buna dispozitie.Dar m-am bucurat cind am vazut ca ti-ai facut o mini vacanta in orasul meu de suflet si-ai umblat pe “coclauri”pe unde am umblat si eu cu motorul.Acolo simti ca traiesti ca poti sa zbori si sa uiti de rautatile din jurulul tau.Pe uni din baietii din Haita ii stiu si eu.Bucurate din plin de vacanta si mult mult noroc.

8. He frumos ce ai povestit din excursia te de la Deva..frumos:)si ma bucur ca ati avut parte de astfel de oameni pe drum..foarte frumos din partea lor ca v-au ajutat:)

Asa si in legatura cu Mamaia..ce nebun esti…vreau si eu sa aflu ce le-ai raspuns babuinelor alea:))
    Tine-o tot asa esti tare frate!:D

9. esti tare . pupiciiiiiiiiiii

10. Cand mai vii la Mamaia …treci pe la mine . Nu o sa iti para rau .

11. Salut
    am vazut pozele si te invit sa faci cateva trasee cu baietii din zona Sebes- Alba , daca se va intampla sa ajungi in zona.